[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 993: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 993: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
Forum mieszkańców Zagłębia Dąbrowskiego • Zobacz temat - Komunikacyjne Zaglebie

Komunikacyjne Zaglebie


Posty: 5231
Dołączył(a): Cz, 5 czerwca 2008, 10:51
Lokalizacja: Sosnowiec
PostNapisane: Pt, 7 lutego 2014, 00:08
Tak, na to wygląda że brak kasy przywrócił co niektórym rozum i rozsądek choć jak widać jeszcze nie do końca.

Mam jednak nadzieję że to jest tylko dyplomatyczne podwijanie ogona, że raz wykonana inwestycja z sensem za jaką optowaliśmy i my i wszyscy rozsądnie myślący ludzie raz na zawsze zamknie temat kretyńskiego pomysłu kolei na lotnisko rozwalającego gminy Bobrowniki i Ożarowice.
Avatar użytkownika
Posty: 225
Dołączył(a): Pn, 6 października 2008, 13:27
Lokalizacja: Sosnowiec
PostNapisane: Pt, 7 lutego 2014, 09:24
Uwierzę, jak się przejadę na lotnisko podbędzińskie koleją (może byc nawet śląska) :]

Posty: 1241
Dołączył(a): Pn, 8 września 2008, 08:33
PostNapisane: Wt, 16 czerwca 2015, 23:14
Zastanawiam, czy ktokolwiek z Urzędu Miejskiego (w szczególności z Wydziału Komunikacji) w Sosnowcu zastanawia się, jaki te wszystkie nowe rozkopane ronda w Sosnowcu mają wpływ na przejezdność Sosnowca, szczególnie w godzinach szczytu, tj. 7:00 - 9:00 oraz 15:00 - 17:00. Aktualnie korki tworzą się w na ulicy 1 Maja, Wojska Polskiego, Mikołajczyka, Piłsudzkiego, Ostrogórska (tu głównie z powodu przejazdu kolejowego) jak również bardzo często korki powstają na również na E86.

W ostatnim tygodniu po zablokowaniu ronda im E. Gierka praktycznie nie da się przejechać Sosnowca bez stania w korkach.

Może mnie ktoś poinformuje, czy Sosnowiec idzie na rekord świata w temacie jednocześnie remontowanych rond, skrzyżowań, czy może chodzi tu tylko o jakieś zawody, kto pierwszy przejedzie centrum Sosnowca, w tych ciężkich warunkach ... :twisted:

Posty: 1241
Dołączył(a): Pn, 8 września 2008, 08:33
PostNapisane: N, 26 lipca 2015, 20:40
" ....Jak podaje biuro prasowe Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, kontrola wskazała na uchybienia w zakresie administrowania taborem spółki. Według Rady Nadzorczej oraz Zarządu Województwa, który dofinansowuje Koleje Śląskie, taka sytuacja przyczynia się do utraty zaufania pasażerów w chwili, gdy przewoźnik uzyskał stabilność ..."

http://radioem.pl/doc/2589758.Prezes-Ko ... h-odwolany

A tak na marginesie tego odwołania prezesa Kolei Śląskich to zastanawiam się co to za szpece pracują w zarządzie KŚ, skoro rozkłady jazdy pociągów zmieniane są co 2 miesiące, kto te zmiany finansuje i dlaczego tak dużo to kosztuje.
A z drugiej strony dlaczego te zmiany przynoszą wyłączenie redukcje liczby połączeń między miastami Aglomeracji?

Posty: 1241
Dołączył(a): Pn, 8 września 2008, 08:33
PostNapisane: Pt, 20 listopada 2015, 07:34
Niestety sytuacja w Kolejach Śląskich w dalszym ciągu jest chora. ponieważ albo stale ubywa połączeń kolejowych lokalnych, albo są one odwoływane w momencie odjazdu pociągu bez informowania o tym wcześniej pasażerów (tak zorganizowane środki komunikacji nie mają racji bytu, bo pasażer nie może powiedzieć pracodawcy, ze spóźnił się do pracy 2 godziny z powodu problemów z koleją).

Zastanawiałem się kto tak na prawdę odpowiada za nadzorowanie tej firmy i z tego co się dowiedziałem, to instytucją tą jest Urząd Marszałkowski lub Wojewoda Śląski, którzy przy okazji kreują politykę komunikacyjną całego województwa.
Niestety z jednej strony mamy sytuację, że drogą DK86 (drogami wojewódzkimi zarządzają również władze województwa) nie da się poruszać w okresie szczytów (7:00 - 9:00) oraz (14:00 - 17:00) - ciągle tworzą się olbrzymie korki i poruszanie się z prędkością 60 km/h staje się normą. Dlaczego tak się dzieje? Czy któryś z urzędników zastanawiał się na tym? Dlaczego tyle osób jeżdżących z Sosnowca i Zagłębia za pracą do Katowic lub studentów jeżdżących do Katowic i Gliwic porusza się samochodem, a nie na przykład koleją?

Przecież komunikacja publiczna to same korzyści z uwagi na problemy związane ze złym stanem powietrza w całym regionie (komunikacja samochodowa to drugi najważniejszy czynnik tworzenia się smogu w powietrzu). No ale jak można planować podróż koleją, skoro świadczy ona tak marne usługi - czasami to nawet zastanawiam się, czy Koleje Śląskie myślą o pasażerach i kto nimi zarządza (piekarz, albo może rolnik)? Czy te wszystkie inwestycje w nowy tabor i infrastrukturę kolejową przełożyły się na wzrost ilości pasażerów i może przydała bu się w tej firmie jakaś kontrola NIK? Czy jedynym czynnikiem branym pod uwagę przy funkcjonowaniu takiej firmy powinien być zysk? A może nawet powinna się tym stanem w komunikacji regionalnej zainteresować Unia Europejska, która wydała olbrzymie środki na modernizację infrastruktury kolejowej i w moim odczuciu sytuacja z komunikacją kolejową jest dużo gorsza niż parę lat wstecz.

Zapewne władze regionalne (mam tu na myśli Urząd Marszałkowski) czekają na powstanie Metropolii, która rozwiąże za niego ten problem komunikacyjny .. :oops:

Posty: 3
Dołączył(a): Cz, 3 stycznia 2019, 17:39
Lokalizacja: Oświecim
PostNapisane: Cz, 3 stycznia 2019, 17:52
Ja mam już dość tych kolei...
codziennie prawie muszę jeździć i mam już dość..spóźnienia, czas jazdy, tragedia..

Posty: 1241
Dołączył(a): Pn, 8 września 2008, 08:33
PostNapisane: Wt, 10 września 2019, 22:34
Zastanawiam się, dlaczego na ul Lenartowicza w miejscu wyjazdu z nowo budowanego centrum logistycznego nie zbudowano ronda (jak wcześniej zapowiadano), ale zwykły wyjazd. W tej sytuacji, będą się tworzyć ogromne korki, bo nawet bez tego wyjazdu, samochody stały w kolejkach sięgających S1, a teraz to się tylko jeszcze pogorszy... :idea:

Rondo nie było optymalnym rozwiązaniem, ale to co zrobiono teraz to jest duże nieporozumienie.

W tej sytuacji to chyba jedynym sensownym rozwiązaniem jest poszukiwanie rozwiązań alternatywnym, opartych na rozbudowie tego zjazdu na Lenartowicza, o nowe zjazdy od strony tego nowego centrum na S1 w kierunku Siewierz/Warszawa oraz nowego wjazdu/zjazdu od strony stacji Shell przed mostem (obecnie jest za mostem).

Z tego co zapowiada Panattoni, to w okolicy Lenartowicza mają powstać kolejne magazyny i te nowe zjazdy/wjazdy od strony północnej są jedynymi sensownymi posunięciami.

Posty: 1
Dołączył(a): Śr, 29 stycznia 2020, 14:22
Lokalizacja: United States
PostNapisane: Śr, 29 stycznia 2020, 14:27
Hi, Myself James Kelvin have come across your post which is really useful information..! Thank you..!
I am a freelance windows storage architect at field engineer.
Poprzednia strona

Powrót do Gospodarka i inwestycje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron